.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خدمات رایگان دندانپزشکی به اهالی یک روستا
گروه جهادی تخصصی پزشکی و دندانپزشکی از تهران در بخش گتاب شهرستان بابل به مردم خدمات رایگان ارائه می‌دهد.
خدمات رایگان دندانپزشکی به اهالی یک روستا

شمال نیوز : گروه جهادی مرحوم سید باقر شهرستانی از تهران که در حوزه‌های درمانی، عمرانی و فرهنگی فعالیت می‌کند برای دومین بار اردوی درمانی متشکل از پزشکان عمومی و تخصصی در بخش دندان‌پزشکی را سه روز متوالی در بخش گتاب شهرستان بابل برگزار و در طی این سه روز بیش از ۵۰۰ نفر از روستائیان را به صورت رایگان ویزیت و درمان کردند.

 

یک خانم که از این گروه درمانی خدمات دندانپزشکی دریافت کرد می‌گوید سال‌ها به خاطر هزینه‌های سنگین خدمات دندانپزشکی قادر به ترمیم دندان‌های پوسیده نبودم، اما با ورود این گروه جهادی به روستا توانستم دو دندان را رایگان ترمیم کنم.

 

یکی دیگر از دریافت‌کنندگان خدمات درمانی که به خاطر بیماری کلیوی ویزیت رایگان شده است نیز با قدردانی از حضور این گروه جهادی در این روستا، گفت: کهنسالان زیادی در این روستا و روستا‌های اطراف زندگی می‌کنند و توانایی مالی برای درمان بیماری‌های خود را ندارند و به دلیل کهولت سن نمی‌توانند به مراکز درمانی شهری بروند.

 

او حضور این گروه جهادی را ارزشمند توصیف کرد و افزود: برخی افراد ممکن است به بیماری خاصی مبتلا اما بی اطلاع باشند که با مراجعه به محل استقرار این گروه جهادی می‌توانند با انجام آزمایشات از سلامت خود مطمئن شوند.

 

درمان ۵۰۰ نفر در سه روز

صادق کیان‌نژاد امیری بخشدار بخش گتاب شهرستان بابل در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان با تاکید بر اهمیت اردو‌های جهادی درمانی بر سلامت اهالی مناطق دورافتاده، گفت: گروه جهادی درمانی، عمرانی مرحوم شهرستانی تهران برای دومین بار در بخش گتاب به ارائه خدمات دهی می‌پردازد.

 

او افزود: این گروه جهادی در سه روز گذشته به بیش از ۵۰۰ نفر از اهالی منطقه خدمات درمانی رایگان در حوزه دندان‌پزشکی و پزشکی ارائه کردند.

 

بخشدار بخش گتاب شهرستان بابل ادامه داد: این گروه جهادی بعد از ارائه خدمات درمانی در روستای دونه سر قصد دارند در حوزه عمرانی و آبرسانی به روستا‌هایی که نیازمند اصلاح شبکه آبرسانی هستند خدمات ارائه کند.

 

فعالیت سه گانه گروه جهادی

دکتر عزیزی مدیر بخش درمان گروه جهادی درمانی مرحوم سید باقر شهرستانی تهران نیز در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه این گروه جهادی در سه بخش عمرانی، درمانی و فرهنگی فعالیت می‌کند، گفت: حوزه درمانی نیز شامل دو بخش تخصصی و عمومی می‌شود که به مردم در منطاق دور افتاده خدمات می‌دهد.

 

او افزود: خدمات دندانپزشکی رایگان فقط شامل ترمیم یا کشیدن دندان‌های پوسیده نمی‌شود بلکه در همین روستای دونه سر ۱۲ جراحی دندان در سه روز انجام شده است.

 

دکتر عزیزی ادامه داد: این گروه جهادی نخستین گروه جهادی است که برای ارائه خدمات دندانپزشکی وارد این مناطق شده است و شبانه روزی مشغول خدمات رسانی است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.431 seconds.